То пà един живот…

То пà един живот…
0

Честит понеделник! Да видим какво ни сполетя неусетно, докато борехме жегите през почивните дни. 


„Предприимчивый китаец продавал туры в Чернобыль, но возил туристов в Челябинск“, ни съобщиха колегите от Рамблер. Китайците си мислели, че отиват на радиоактивен туризъм в Чернобил, но били подведени да отидат на радиоактивен туризъм в Челябинск, за който HBO не е (повтарям: не е) правил сериал. Малко неприятно се получава така…

И никой не се усетил, докато между туристите не цъфнал Ла Миндун, който бил голямата работа в Министерството на Енергетиката на Китай едно време и също така… през осемдесетте работил в Припят. На това му се казва „греда“. 

Организаторите на туристическата обиколка били арестувани и осъдени на 10 години затвор.

По-интересното обаче е, че радиационният фон, който измервали – за атракция на туристите – бил достатъчно висок, че да си мислят, че наистина са в Чернобил. 

Не искам да правя никакви заключения нито за качеството на живот където и да било, нито за средното IQ на който и да било турист, нито пък да генерализирам какви последици има комунистическият режим и върху едното, и върху другото…

Положението е… „Внимание! Опасно за живота!“ „То пà един живот…“

***

Митрополит Николай с остра критика за новата стратегия за детето“. 

Според владиката, документът е „враг на българското семейство”. Пловдивският митрополит коментира и слабите резултати от матурите. Според него, ниският успех на зрелостниците се дължал на това, че децата в училище не се обучавали на ИЗКОННИТЕ БЪЛГАРСКИ ЦЕННОСТИ, а възпитанието не идвало от родителите. „Като чуя само думата „стратегия“ и настръхвам от страх. А родителите се оказва видите ли, че не умеят да възпитават, защото когато започнат да възпитават, малтретирали децата си. Трябва някой друг да им възпита децата, а всъщност кой е този друг – интернет. Това е катастрофа за България”, заяви митрополит Николай“.

Аз пък си мисля защо така все още не се е намерил някой да дефинира какво, по дяволите, е това изконна или традиционна българска ценност и по какво се различава от традиционната сръбска ценност, да речем, или от традиционната унгарска, белгийска или уругвайска ценност? 

И какво стана с традиционните ЧОВЕШКИ ценности (като здравия разум, например, или добротата, която уж е нещо и като християнска ценност…?) или те не вàжат, ако не са беге, потопени в кисело млеко, оваляни в турско робство, панирани в православие и щамповани с трикольор (като тук трикольорът не е задължително да е бяло-зелено-червено, прави впечатление, че сега е модерно да се използва и патриотите обичат да веят и знамето на Аквафреш – бяло-синьо-червено, по някаква причина)?

Аз не се наемам да отговарям на митрополит Николай, щото тая анатема в задния му джоб ме плаши, но ще цитирам някои читатели, които са му отговорили:

„чичка, ти ли беше оня с Ролекса и Линкълна!?!?“
„Кои по точно,от часовници или автомобили?“
„Хахаххаха поп с колекции от свръх скъпи коли и часовници тръгнал да ми говори за християнски ценности..Маи политиците и поповете ни се надпреварват кой е по-"честен",а резултатите от "честността" им се виждат в лицето на държавата и обществото ! А на тоя и изказа му е на много елементарен човек,а тая стратегия за децата дето я дъвче толкова време,сигурно само е чувал името и по телевизията и друго за нея не знае!“
„Двамата руски служители, дето целуват дупе*тата на гундяев и путя! Бая сме изпаднали щом единия го търпим,а другия го избрахме!!!“

Някой би казал: папата наскоро говори за проблемите на Глобалното затопляне и обикаля света с послания за мир, а нашите попове обикалят само да си нагледат имотите, докато търсят вратата – изход от Средновековието…

Но ние не сме такива хора, не казваме такива неща…

***

Доста се обърках, след като Нинова настъпи спирачката и газта едновременно, но тогава ми светна… толкова години се чудех и изведнъж…

Наречете ме луд, обаче…

Нинова стартира като човек на Костов и по негово време се случи нейната приватизация на Техноимпекс… значи…

Възможно ли е…? Всъщност тя никога да не е предавала дясната идея, а да е изпратена от Костов, за да разбие левицата отвътре? Това би бил най-гениалният, добре подготвен и дълго изпълняван план, но с очевидни резултати!

#Респект!

***

В Хонконг 2 милиона излязоха на протест, за да си гарантират по-добър и нормален начин на живот, държейки тоталитаризма на далеч от себе си. Два от седем милиона! Преди 5 години – големите протести в беге изкараха, в най-добрите си дни – около 50 000 от 7 милиона. Резултат? Знаем го. Не само това, но и, по ирония на съдбата (или добре дирижирана манипулация, кой знае…) протестиращите се оказаха най-мразените от останалата част от населението. Протестиращите, не корупцията, не мафията, не политиците, не смехотворната социална политика, не адските лихви и ниските заплати/пенсии, не банките, не… протестиращите, искащите по-добър живот. И даже им измисляха разни прякори. Какво беше… всеки народ си заслужава… Както и да е. 

***

За освежаващ финал, можете да видите как пакистанското правителство пуска LIVE във Facebook, но по грешка (дали…) слагат „котешки филтър“ на министъра на информационните технологии, докато говори пред журналисти… 
 

Избори

Спорт

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.