Годежът на Златка и Джизъса - пълна бутафория! Историята с пръстена измислена още през август

Годежът на Златка и Джизъса - пълна бутафория! Историята с пръстена измислена още през август Фейсбук
7

Годежът на Златка Райкова с Благой Георгиев е пълна бутафория, съобщава "Уикенд".

Според техни познати, цялата история с пръстена на русокосата изкусителка е измислена още през август, когато Джизъса става рекламно лице на родна верига магазини за луксозна бижутерия. 

4 дни след Нова година футболистът и плеймейтката показаха пръстен с диамант и обявиха в „На кафе” пред Гала, че са се сгодили на Коледа. Хора от шоубизнеса обаче смятат, че този годеж изобщо не е реален. Според тях той е измислен за реклама на магазините за диаманти и скъпи бижута, чието лице е Благо. Именно оттам му дали пръстена, който подарил на Златка, а за услугата да го показват в национален ефир двамата влюбени взели 5-цифрен хонорар. Всичко това е кулминацията на скрита рекламна кампания, която тече от месеци.

В подкрепа на тази теория на първо място идва времето, в което Благо се снима за рекламен постер на въпросните магазини за бижута. То съвпада с официалното начало на връзката му със Златка. По информация на „Уикенд” фотосесията е правена през първата половина на август. Футболистът не пропуска да се похвали с кадрите, на които позира в компанията на няколко изкусителни момичета. По онова време вече се знае, че наесен той ще влезе в „Биг Брадър” и въпросните снимките по някакъв начин са свързани с участието му в риалитито. 

Броени дни по-късно гръмва новината, че Джизъса е новото гадже на Русата Златка. Не е изключено още тогава да е написан сценарият с коледния им годеж, а всички събития в „Биг Брадър”, снимките с пръстена и гостуването на двойката в „На кафе”, за да сподели щастливата вест, да са били в просто изпълнение на предварителния план. 

Както е известно, в къщата на Големия брат Благо обеща да предложи брак на Златка, но не го направи след финала на риалитито, а чак след като магазините за диаманти разпространиха рекламния постер с лицето му. Едва ли е случайно, че годежът съвпадна с Коледа и бе обявен в национален ефир веднага след Нова година и месец преди Свети Валентин, когато се правят най-много предложения за брак. Времето до празника на влюбените е точно толкова, колкото кандидат-младоженците да се организират и да купят пръстен с диамант на своите избраници. Очевидно идеята е бижуто да е от същия магазин, в който е „пазарувал” и Джизъса.  

Голяма въпросителна има около самото гостуване на влюбените в „На кафе”. Гала изигра добре ролята на изненадана от пръстена тв водеща, но само най-наивните зрители биха повярвали, че е научила за годежа чак по време на интервюто.

„Със сигурност е знаела предварително! Всичко е било нагласено”, смятат хора от шоубизнеса. Те не пропускат да припомнят, че това е втори годеж на Райкова в рамките на по-малко от година. Благодарение на него тя вече има нов прякор – Властелина на пръстените. В светските среди се коментира, че едва ли е останал здравомислещ човек, който вярва, че Златка наистина смята да се омъжва за Благо или че той сериозно мисли за сватба с нея, след като бившата му жена Есмер източи всичките му пари и го изгони от Русия в България с една риза на гърба. 

Дори да има сватба, хората най-вероятно ще продължават да се съмняват в двойката и да шушукат, че женитбата е от чист интерес и срещу хонорар. Край на подобни подозрения най-вероятно може да има единствено ако бившата плеймейтка роди дете от Благо.  

7

Спорт

Коментари

  1. 2019.01.28 | 11:24

    Ако тия т.н. фирми които искат тези изроди да са им рекламни лица, спрат да ги търсят, ще ги видим и двамата на Сливница след 23:00.

  2. 2019.01.13 | 07:01

    Голяма повърня.

  3. 2019.01.12 | 12:46

    Боли ме гъза за тези..!!

  4. 2019.01.12 | 12:25

    Точно за тия двамата ми дреме на г.зът !

  5. 2019.01.12 | 11:51

    Как може да занимавате обществото с тези хора,за какъв модел за живот служат на младите,и не е ли по добре да покажете как живеят млади ,образовани,талантливи двойки ,които са наистина пример за подражание,а не тези еднодневки

  6. 2019.01.12 | 11:31

    Еййййй,ромале-направи си зъби от кон,поне косата си не я боядисвай с боя за обувки

  7. 2019.01.12 | 10:49

    Cъобщава "Уикенд". Xa xa xa xa F...CK OFF

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.