Една фамилия, превърнала се в синоним на качество - Hörmann

Една фамилия, превърнала се в синоним на качество - Hörmann
0

Да създадеш семеен бизнес от нулата и да превърнеш фамилията си в синоним на качество е огромно постижение. Да поддържаш този стандарт поколения наред и да доказваш всеки ден на клиентите си, че продуктът, който произвеждаш, е добър, и че ще им служи години, е не по-лека задача.

Когато господин Аугуст Хьорман основава компанията си през далечната 1935 година, той дори не е подозирал в какъв гигант ще се превърне. Тогава се е казвала Bielefelder Stahltore, а днес германският производител на гаражни врати е световен лидер, има над 6 000 служители в 38 завода в Европа, Америка и Азия, 100 собствени представителства в над 40 държави, както и партньори в още 50 държави. Групата Hörmann се ръководи вече трето и четвърто поколение от внука и правнуците на основателя на компанията, г-н Хьорман, а лично отговорни съдружници са Томас Й. Хьорман, Мартин Й. Хьорман, както и Кристоф Хьорман. Днес компанията е модерна - такива са и продуктите й. Ръководството мисли в посока устойчиво производство и гледа отговорно както към собственото си бъдеще, както и към това на околната среда.

Но да се върнем към началото на Hormann

A там стои едно навид просто решение - гаражната врата да се отваря нагоре. Иновативният за това време продукт, който пести място и създава удобство за хората, бързо се доказва на пазара. Врата се казва Berryи излиза през 50-те години на миналия век. От 1960 г. пестящите място, отварящи се вертикално нагоре секционни врати за гаражи, както и за индустриални и търговски обекти поставят началото на перспективно развитие. Оттогава насам продуктовият асортимент се разширява непрекъснато. Днес той включва също и ролетни, плъзгащи се и бързо движещи се врати, външни и интериорни врати, каси, задвижвания за врати, пожароустойчиви и димозащитни врати, товаро-разтоварна техника, както и автоматични системи плъзгащи се врати и системи за контрол на достъпа.

Hörmann в България

Навлизането на българският пазар официално се случва през 2004г. с въприят си назначен служител, но интересен факт е, че продукти на компанията се появяват тук още през далечната 1996-97г., които се експлоатират и до днес. Компанията постепено расте и се развива, като през 2015г. открива нов офис и логистичен център придружени с модерен изложбен център. Хьорман България е иноватор и в самата група, като в момента е водеща в дигитализацията в автоматизираните процеси, които съпътстват всяка една поръчка.

Интересен факт е, че в Европа работят 12 завода на Хьорман, като всеки един е тясно специализиран в конкретен продукт. Това позволява на компанията непрестанно да развива и усъвършенства своите продукти, като гарантира високо качество и устойчивост във времето. Hormann сериозно навлизат и в IoT сектора с високотехнологични решения за контрол на достъп, периметрова охрана, бариери и боларди. От скоро пусна на пазара и нови високотехнологични покрития за своите врати, които се открояват с модерен дизайн.

(в материала има продуктово позициониране)

0

Избори

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.