Първата розова брандирана мотриса потегли в софийското метро

  • 20 август 2019 13:59

  • 1705
  • 1
Първата розова брандирана мотриса потегли в софийското метро
©

Днес, няколко години по-късно, в софийското метро ще потегли първата по рода си розова мотриса, различна от тези, в които сме свикнали да се возим ежедневно.

Международният бранд foodpanda променя сивотата на подземната железница с колоритен розов влак, от чиито врати те приветстват образите на познати и любими лица. Мотрисата ще потегли в 10.30 часа от метростанция „Летище София“.

Появата на нестандартния влак е кулминация на кампанията „Твоят избор, твоята храна“.  Кампанията се осъществява благодарение на съдействието и професионализма на партньора на foodpanda в инфлуенсър маркетинг активностите - Infuentica.

Инициативата е част от маркетинг стратегията на foodpanda, избирайки млади, динамични и талантливи публични лица, които олицетворяват визията и ценностите на бранда и неговите потребители. Компанията адаптира глобалната стратегия към локалните нужди на пазара, взимайки предвид местните особености и близки до потребителите вкусове и предпочитания.  

Лицата, в които foodpanda се припознава, са Владо Карамазов - успешният и разпознаваем български актьор; Деница Караславова - младата, нашумяла изпълнителка; Иван Тишев и Надя - една от най-популярните български двойки, които олицетворяват динамичния забързан градски живот; Стан и Стефи - популярни инфлуенсъри и писатели, пример за подражание на по-младите; и Антоанет Пепе със съпруга си Филип и двете им дъщери, олицетворение на съвременното семейство.  

Техните образи ще радват потребителите на глобалния бранд от всички комуникационни канали - метро, аутдор, дигитални кампании. А изборът на мотриса с ведра, розова трансформация, ще превърне пътуването от дома до офиса и обратно в едно приятно и цветно изживяване.

Розовият влак е своеобразно олицетворение на бързината, с която foodpanda доставя любимото хапване. Средното време за доставка на foodpanda е 33 минути, като това е времето, в което се придвижваш с метро от Летище София до центъра.

„Твоят избор, твоята храна“ е кампания за теб, него и нея. Защото foodpanda е за всеки. Ние знаем, че когато си гладен, храната трябва да пристигне бързо и сигурно. Точно както когато човек пътува и иска да стигне бързо и навреме за където е тръгнал.  

Твоят избор, твоята храна, твоето розово пътуване до дома.

 

Последвайте канала на

Novini.bg
1705 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Хаймана

2019.08.20 | 19:12

1

Ееееее, съсипаха я тая държава! Чак засегнаха метрото тия шарлатани! Не стига, че чакам 200 века за храна и ми съсипват всяко едно приятно влизане в youtube..

Добави коментар

Водещи новини