"То: Част втора" продължава да е най-гледаният филм у нас

"То: Част втора" продължава да е най-гледаният филм у нас Getty Images/Guliver
0

Продължението на филма по книгата на Стивън Кинг - "То: Част втора" вече втора седмица продължава да е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Независимо от шестте премиери миналия петък, филмът с остарелите герои от "Клуба на загубеняците" в град Дери, които отново трябва да се справят с мрачния клоун, е гледан от вече 45 099 зрители и има 406 797 лева приходи.

На втора позиция е първата премиера от миналия уикенд - криминалната комедия "Да свалиш Уолстрийт", създаден по статия на Джесика Преслър в сп. "Ню Йорк" отпреди четири години. Случващото се с четири стрийптизьорки, които са решили "да си вземат своето" от брокерите в Ню Йорк, е гледано от вече 6 726 зрители и има 63 367 лева приходи за първите три дни у нас.

Трети по ред е "Angry Birds: Филмът 2" - анимацията, която е продължение на първата отпреди три години. Обединението на гневните птици и зелените прасета срещу ледения остров на орлите е вече месец на екраните у нас и за това време са го гледали 56 431 зрители и има 511 369 лева приходи.

На четвърто място е екшънът "Код: Ангелът", в който изобилстват пейзажи от България. Филмът с Джерард Бътлър и Морган Фрийман в главните роли, който е трета седмица по екраните у нас, е гледан вече от 23 605 зрители и има 221 446 лева приходи.

Пета позиция е за екшъна "Бързи и яростни: Хобс и Шоу", продължение на историята от осмия филм от поредицата. Разказът за събирането на двама отдавнашни врагове в името на издирването на смъртоносен вирус е от близо два месеца на екраните у нас и за това време са го гледали 169 590 зрители и има 1 856 051 лева приходи.

Шесто място сред най-гледаните филми у нас е за филма на Куентин Тарантино "Имало едно време... в Холивуд". Историята от края на 60-те години на миналия век с адрес "Меката на киното" и препратки към разгара на италианските "спагети-уестърни" с Брад Пит и Леонардо Ди Каприо в главните роли е вече пета седмица у нас и е гледана от 73 524 зрители и има 698 546 лева приходи.

Седмо място е за новата версия на анимацията "Цар Лъв", римейк на вече класическия филм от 1994 година. Осъвременената анимация за Симба и приятелите, които му помагат да израсте и се върне като лъв претендент за трона на Лъвската скала, е гледана от 282 906 зрители и има 2 795 121 лева приходи за вече девет седмици на екраните у нас.

Втората премиера от миналия уикенд - "Имението Даунтън", е на осмо място в топ 10. Продължението на едноименния телевизионен сериал, като нова глава от живота на фамилията Кроули в началото на 20-ти век, в което всяка сюжетна линия приключва благополучно и оптимистично, е гледано от 1 343 зрители и има 13 634 лева приходи за първите три дни у нас.

На девето място е комедията "Момчета за пример". За пет седмици историята на трима подрастващи, които хем трябва да се подготвят за най-очаквания купон - този с целувките, но и трябва да намерят нов дрон, след като са унищожили този на бащата на едното, е гледана от 22 178 зрители и има 189 122 лева приходи от билетите им.

Десета позиция е за третата премиера от миналия уикенд - "Щиглецът", по едноименният роман на Дона Тарт. Историята на младия Тио, който оцелява след бомбен атентат и спасява картина на Фабрициус, и вярва в красотата и вечността, е гледана от 956 зрители и има 8 861 лева приходи от билетите им.

Извън първите десет са останалите три премиери от миналия петък. "Далеч от брега", създаден по романа на Евгени Кузманов, за малка театрална трупа и пиесата, която поставя, е гледан от 760 зрители и има 5 324 лева приходи.

Документалният "Микеланджело: Безкрайност", показващ най-известните шедьоври на скулптора от края на 15-ти и началото на 16-ти век е гледан от 397 зрители и има 2 946 лева приходи. Шведската драма "Граница" по разказа "Хартиени стени" на Йон Айвиде Линдквист за двойка със свръхестествени дарби е гледана от 186 зрители и има 1 652 лева от билетите им.

0

Избори

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.