Гневните птици не позволиха на "Код: Ангелът" да ги детронира

Гневните птици не позволиха на "Код: Ангелът" да ги детронира Getty Images
0

Втората история на съжителството между прасетата и гневните птици, разказана в "Angry Birds: Филмът 2" продължава да е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. За десетте дни на екраните у нас историята, в която прасета и птици се съюзяват срещу заплахата от ледения остров на орлите е гледана от вече 33 910 зрители и има 304 505 лева приходи.

На втора позиция е първата премиера от миналия уикенд - "Код: Ангелът". Третия поред филм за агент Банинг, който отново е замесен в история, свързана с президента на САЩ и сериозна заплаха срещу него, е гледан от 7 176 зрители и има 69 822 лева приходи.

Трета позиция е за филма на Куентин Тарантино - "Имало едно време... в Холивуд". След три седмици на екраните у нас филмът с Брад Пит и Леонардо Ди Каприо в главните роли е гледан вече от 58 704 зрители и има 557 007 лева приходи.

Четвърто място сред най-гледаните филми е за "Бързи и яростни: Хобс и Шоу" - десетият поред филм от екшън-поредицата. Случващото се с двамата агенти - британски и американски, които трябва да обезвредят анархиста Брикстън и да се справят със смъртоносен вирус е вече пета седмица на екраните у нас и за това време е гледано от 156 240 зрители и има 1 719 013 лева приходи от билетите им.

Пето място в топ 10 е за новата версия на "Цар Лъв", римейк на анимацията от 1994 година. Историята с познатото "Хакуна Матата" кредо и с пътя на Симба към престола на Лъвската скала е вече почти два месеца на екраните у нас и за това време са я гледали 270 658 жители и има 2 682 314 лева приходи.

На шесто място е трилърът "Докато смъртта ни раздели". Приключението на току-що омъжената Грейс в семейство Ле Домас в първата й брачна нощ, което се превръща в състезание по оцеляване за булката е гледано от 17 288 зрители и има 140 094 лева приходи за десетте дни у нас.

Седмо място е за комедията "Момчета за пример". Преминаването на три деца към света на подрастващите, съпроводено с подмяна на счупен дрон, търсене на леки наркотици, участие в парти с целуване, е гледано от 15 946 зрители и има 135 336 лева приходи за трите седмици у нас.

Анимацията "Сами вкъщи 2" е на осмо място по зрителски интерес. Продължението на историята за териера Макс, който този път има фермерска мисия и още една - спасяването на сибирски тигри - албиноси, е вече трети месец на екраните у нас и за това време отчита 93 972 зрители и 887 276 лева приходи.

На девета позиция е документалният филм "Да ходиш по вода". Разказът за инсталацията "Плаващи кейове" на Кристо Явашев в езерото Изео, Италия, е гледан от 1 237 зрители и има 11 372 лева приходи.

Десети по ред е музикълът "Аладин", римейк на анимацията от 1992 година на "Дисни". Заимстваната от "Приказки от 1001 нощ" история е вече почти четвърти месец на екраните и за това време са я гледали 157 969 зрители и събира 1 630 966 лева приходи.

0

Избори

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.