"Tomb Raider: Първа мисия" е най-гледаният филм у нас

"Tomb Raider: Първа мисия" е най-гледаният филм у нас Getty Images
1

Създаденият по мотиви от видеоиграта отпреди пет години екшън "Tomb Raider: Първа мисия" е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Първите години на известната вече Лара Крофт, в чиято роля влиза Алисия Викандер, са гледани от 21 559 зрители и отчитат 250 793 лева, в които влизат и приходите от предпремиерната седмица на филма.

На втора позиция е екшънът "Червената лястовица", създаден по книгата на Джейсън Матюс - бивш служител на ЦРУ. Историята на бившата балерина Доминика Егорова, която минава през подготовката за елитен шпионин и се влюбва в шпионина от ЦРУ Наш е гледана от вече 34 581 зрители и е събрала 335 712 лева приходи за трите седмици по екраните у нас.

Трети по ред в топ 10 на най-гледаните филми е българският "Привличане". Филмът с Яна Маринова, Башар Рахал, Луиза Григорова-Макариев, Койна Русева, Александър Сано, Радина Боршош, Владимир Пенев, Клои Рахал, Николета Лозанова, е гледан от 83 814 зрители и има вече 700 647 лева приходи за месец на екраните.

На четвърто място е "Черната пантера". Екшънът по комиксите от 60-те, в който се показва първият тъмнокож супер герой - Т`Чала, е вече пет седмици на екраните у нас и за това време са го гледали 86 482 зрители и има 956 967 лева приходи.

Пето място е за друг екшън - "Лично правосъдие". Филмът с Брус Уилис, който е римейк на "Смъртоносно желание" от 1974 година, създаден по книгата на Брайън Гарфилд, е гледан от 10 815 зрители и събира 99 837 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

Шесто място е за втората премиера от миналия уикенд - комедията "Гринго". Черната комедия за невероятен продукт, който ще взриви пазара, но се сблъсква с наркобосове, конкуренция и отвличане в Мексико, е гледана от 2 463 зрители и има 23 685 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На седмо място е "Категория 5". Екшънът за осъществен обир по времето на катастрофична буря, която връхлита малко градче и трезор на Федералния резерв на САЩ, е вече две седмици по екраните у нас и за това време са го гледали 7 117 зрители и има 62 630 лева приходи.

Осмо място е за носителя на награда "Оскар" за най-добър филм тази година - "Формата на водата". Екшън-фантастиката на Гийермо дел Торо, чието действие се развива през 60-те години по време на Студената война, е гледана от 5 384 зрители и има 48 248 лева за десетте дни на екраните у нас.

Девето място е за анимацията "Бикът Фердинанд". Историята по детската книга на Мънро Лийф от 30-те години на миналия век, в която миролюбив бик попада от фермата, в която живее, на арената за бикоборци, е вече три месеца на екраните у нас и за това време са го гледали 104 918 зрители и има 934 388 лева приходи.

Десето място е за филма на Стивън Спилбърг "Вестник на властта". Разказът за събитията около публикуването на секретни документи за Виетнамската война през 70-те години на миналия век от всекидневници във Вашингтон е вече три седмици на екраните у нас и за това време са го гледали 11 537 зрители и има 109 489 лева приходи.

1

Спорт

Коментари

  1. 2018.03.28 | 10:41

    Точно това нифелно същество на снимката е на един ш.амар, колкото и да го рекламирате! Колко мъже п.реб.ива във филма?

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.