"50 нюанса освободени" е най-гледаният филм и у нас

"50 нюанса освободени" е най-гледаният филм и у нас youtube
0

Третият последен филм по книгите на Е. Л. Джеймс - "50 нюанса освободени" е най-гледаният и у нас, сочат обобщените данни от киносалоните.

Еротичната история, в която героите на Дакота Джонсън и Джейми Дорнан преминават през съмнения, отвличане и заживяват щастлив живот, е гледана от 43 490 зрители и има 439 935 лева след премиерния си уикенд.

На втора позиция е българският "Лили рибката". Семейната история, в която влизат пътуващи цигани, фантастични герои, предизвикала дискусия и в социалните мрежи, е гледана от 12 357 зрители и има 97 203 лева от билетите им за първите си три дни на големия екран.

Трети по ред сред най-гледаните филми у нас е "Лабиринтът: Последният кандидат", създаден по третата едноименна книга от поредицата на Джеймс Дашнър. Финалният екшън, в който Томас продължава търсенето на лекарството срещу смъртоносната болест, погубила почти цялото население на Земята, е гледан от 49 777 зрители и има 529 176 лева от билетите им за трите седмици на екраните у нас.

Четвърто място в топ 10 е за драмата "Всичките пари на света", заснета по документалната книга на Джон Пиърсън. Отвличането на младия Пол Гети от мафията в Италия, първоначалният отказ на дядо му Жан Пол, който е най-богатият човек на света, да даде парите за откупа и промяната в позицията му, изразяваща се в даването на част от исканите пари, са гледани от 16 518 зрители и отчитат 529 176 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

На пето място е анимацията "Бикът Фердинанд". Историята по книгата на Мънро Лийф от 30-те години на миналия век, е от два месеца на екраните у нас и за това време са я гледали 95 982 зрители и има 849 246 лева приходи.

Шеста позиция е за третата премиера от миналия уикенд - екшънът "15:17 до Париж", режисиран от Клинт Истуд по книгата на Спенсър Стоун, Антъни Садлър, Алек Скарлатос и Джефри Стърн за терористичния акт от август 2015 година. Първите трима автори на книгата са и главните герои във филма, който е гледан от 2 990 зрители и има 30 055 лева приходи за първите три дни у нас.

На седмо място е "Най-мрачният час" на режисьора Джо Райт. Филмовата история за началото на мандата на Уинстън Чърчил като министър-председател на Великобритания в разгара на събитията, довели до превземането на западната част на Европа от войските на Германия през Втората световна война, е гледана от 8 817 зрители и има 85 877 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

На осмо място по зрителски интерес е българският "Посоки". Филмът на Стефан Командарев за историите на шестима шофьори на таксита в София е гледан от 26 271 зрители и има 227 594 лева приходи за трите седмици на екраните.

Девето място е за приключенския екшън "Джуманджи: Добре дошли в джунглата", създаден по книгата на Крис Ван Олсбърг.

Продължението на историята, започнала преди 20 години, когато Алън Париш попада в магическата видеоигра, но сега в нея вече влизат и още четирима младежи, е гледано от 154 331 зрители и има 1 517 239 лева приходи за двата месеца на екраните у нас.

На десето място е екшънът "Бърлога на крадци". Напрегнатата надпревара, в която влизат обирджии на банки и специализиран отряд на полицията, е гледана от 32 899 зрители и има 292 169 лева приходи за месец на екраните у нас.

0

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.