Дилемата на Ганьовците - да бият или не децата си! Норвежци или джендъри?

Дилемата на Ганьовците - да бият или не децата си! Норвежци или джендъри? pixabay
0

Докато в циганските махали на Сливен, Ямбол и др. , както и организираните около 100 000 в групи в социалните мрежи подстрекават умишлени флашмобове, насаждайки страх у невежите, че „щели били да им отнемат децата”, близо 3000 българчета са останали без нормални семейства и тази година, изоставени и изведени от домовете на разни уроди, които ги пребиват, малтретират, изнасилват...

Тези дни по тези поводи се роди нов анекдот: Българинът е изправен пред дилема – ако си бие детето, ще му го вземат норвежците, ако не го бие, ще стане джендър”. Който също е показателен за диагнозата „болно, болно общество”.

От социалното министерство вече се надпреварват да ни информират за нерадостни факти в различни медии. „2000 деца в риск са изведени от семействата им през 2018 г. с мярка за настаняване при роднини, близки, приемно семейство или специализирана институция с цел да бъдат защитени животът и здравето им. 1058 пък са изоставени от своите родители. От януари до август тази година броят на децата с мярка за настаняване извън семейството е малко над 2000, като по всичко личи, че и тази година общо изведените и изоставени деца ще бъдат около 3000”.

Основно социалните грижи за деца, болни и възрастни хора у нас, се правят от специолизирани държавни и общинските структури – някъде около 75 на сто, твърдят експерти в областта. Останалите проценти – близо 25 на сто са поверени в ръцете на разни НПО-та, чиято дейност трябва да се наблюдава от държавата. У нас обаче и това не е като по белия свят, защото не рядко чрез крясъци и писъци гражданските организации диктуват на държавата какво и как да прави. Това е доста нелепо, предвид факта, че едно НПО по принцип представлява интересите само на един кръг от обществото, а държавата трябва да бди за общото. Не казвам да не се съборазяват с тези организации и да не вземат предвид техните становища, но пък и се чудя защо държавните органи не проявяват твърд характер при непрекъснато възникващите конфликтни ситуации в очевидно болното ни общество.

Впрочем, за да се случва всички истерии по повод на децата в риск, няма грам съмнение, че невежите и болните мозъци в обществото ни, за съжаление, са преобладаващи. Те насаждат паника и истеричност по повод и без повод и фанатично клатят държавният кораб, без да си дават никаква сметка, че така ще завлекат всички ни на дъното. Ако разумно мислещите не дадат яростен отпор срещу очевидните ненормалности, които в повечето случаи се раждат в социалните мрежи.

За разумните е ясно, че извеждане на детето от биологичното семейство е последна мярка, към която се пристъпва в краен случай. Преди това се търсят всевъзможни начини за оставянето на малчуганите във фамилна среда – ако може се подкрепя финансово и материално семейството, или пък се търсят близки и роднини, които да пожелаят да положат грижи за отхвърлените деца. Чак тогава се пристъпва към търсене на приемни семейства за тях и всичко се прави чрез съдебна процедура.

Тъжно е, че българите масово не вярват на държавните и общинските институции и това не е от вчера и днес, нито пък е без основание в повечето случаи досега. Ако обаче не им се даде кредит на доверие, че е възможно да се променят и занапред да работят по правилата и нормите в полза на гражданите, докъде ще стигнем, според вас? Със сигурност не и до онези държави в ЕС и по света, по чиито ред и порядки всички въздишаме и се прехласваме, ама тук, в родината ни, повечето пренебрегват и безпардонно погазват. При толкова мнителни и подозрителни хора, изпълнени със всевъзможни страхове, е чудно как ли оцеляват изобщо с всички тези свои болести?!

Спорт

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.