Българското море е демоде

Българското море е демоде новини.бг/архив/
0

Сезонът свърши въпреки отчаяните опити да се разтегне август за сметка на септември с 15 дена.

                Рекапитулацията може да се види в цифри. Отлив на туристи. Прокрадват се възторжени стъкмистики от вида, че прирастът на японски туристи се е увеличил с 300%. Разбирай миналата година е почивал един японски турист, тази година са трима.

                Има бум на непродадени панелки с изглед към безбрежната морска шир, защото и руснаците вече са отвратени.

                На слънчака лоперамидовия хидрохлорид се харчи повече от презервативите. Кофти!

С агитация от естрадни изпълнители също не става. Нали?

                Какво правим? Да намаляваме цените или да ги вдигаме? Да внасяме повече китайска цаца и втората бира да е на половин цена? Да кажем, от десет на пет лева? Минералната вода да падне със 100% и да струва смешните два лева малката? 

                Чадърите да станат без пари? Тоест, по 10 лева, което си е направо без пари.

Имаме цяло министерство с министри и бюджет, което ще измисли правилната стратегия. Аз мога само да помогна с няколко съвета.

                Експерти!

                Няма желаният летен хит. Нито гларуси на ято ти кацат по дупето, нито нищо. Само две-три глупости за любов и залези, които, без да изпадаме в крайности, трябва да се забранят с правителствено постановление.

                Концесионери!

                Няма нужните условия на плажа. Да, чадърите са с пари, но живота не е само чадъри. Хората се нуждаят и от кенефи. Да ти се ходи до тоалетната не е демоде. Малката нужда е ясна. Влизаш до кръста и със зареян поглед изследваш морската шир. Другото е сложно. Като си плащаш за чадър и шезлонг ти се полага да ходиш да правиш ако в една химическа тоалетна, която е осрана още в началото на юни. Ако си с малко дете… Добре де, кой те е бил по главата да правиш деца?

                Ресторантьори! Яденето също не е демоде. Тоест, налага ти се да ядеш неща, които са излезли от мода преди седмица. После имаш киселини, но не е необходимо да ревеш. Има денонощни аптеки, също така има и сода бикарбонат по 20 стинки пакетчето. Направете така, че олиото да се сменя поне веднъж в месеца. Ако щете по религиозни съображения.

                Хотелиери! Спрете да си залустряте каналите в морето. Хората не обичат да плуват в помия. Ешерихия коли може и да не се вижда, но се усеща.

                Ако се вслушате в тези малки плахи препоръки ще облекчите работата на митничарите на южните ни граници.

                И последно. Не разчитайте на природата. Може да привлечете хората само с отношение.

               

Избори

Спорт

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.