-
28 март 2019 08:32
- 400
- 1
Ние не можем да си позволим да пуснем несигурни влакове, затова жертваме удобството и графика за сметка на сигурността, коментира в Сутрешния блок на БНТ Григори Григоров – председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".
През декември закъсненията на влакове са били доста, нашата цел беше през тези 3 месеца с бързи организационни мерки да се фокусираме върху това и постигнахме до 93% изпълнение на графика на БДЖ, обясни Григоров, който е начело на холдинга от месец декември.
Не смятам, че нашите клиенти се чувстват добре в момента, но нашата цел е това да се промени, призна Григоров.
Нови влакове в близките 3 години няма как да бъдат доставени, защото производственият процес е много дълъг. Това е причината за забавянето - пари имаме. Първите нови влакове ще бъдат предназначени за дългите трасета София - Варна и София - Бургас, които продължават средно 6 часа и трябва да бъде осигурен комфорт. В момента все още нямаме достатъчно влакове, тъй като ремонтната програма е била силно забавена, обясни директорът на БДЖ.
Бюджетът за 2019 г. е изключително балансиран. Приходите се увеличават с около 20 млн. лв., а разходите с около 12 млн. Очакваме 100 млн. лв за нови влакове, вече има първоначални разговори с производители. Не работим на загуба. За първа година БДЖ през 2019 г. ще излезе на счетоводна печалба. За тази година не се предвижда увеличение на цените, , допълни още Григоров.
Последвайте канала на
Свързани новини
БДЖ отваря базите си за деца от приемни семейства
27 март 201917:00
БДЖ въвежда бонусна система за служителите от локомотивния персонал
22 март 201911:00
БДЖ организира обществена консултация по проекта за закупуване на нови влакове
20 март 201915:10
БДЖ осигурява над 8 000 допълнителни места във влаковете за почивните дни по случай Трети март
02 март 201910:07
БДЖ ще осигури допълнителни вагони във влак „Родопи” от Септември за Добринище на 3-ти март
22 февруари 201911:33
БДЖ обновява съставите на влаковете с ремонтирани вагони
19 февруари 201914:19
Болтове от жп линия хвърчат при всяко преминаване на влака
11 април 201908:39
Нови 15 000 дка гори ще бъдат залесени само в държавните горски територии
01 април 201920:36
Левски посяга към титлата, но ЦСКА няма да я даде лесно
Красота, зрелище и 8 гола! Звездите на Етър и България като в най-добрите си дни в юбилейния мач на "болярите"
Национал може да пише история в Полша заедно с Вилфредо Леон
Ще продължи ли добрата серия на Пирин и в плейофите?
Ман Сити направи важна крачка към титлата
Общински съветник: "Георги Аспарухов" е една стъпка по-близо до превръщането му в модерен стадион
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Кристина Петкова: Нужен ни е изцяло нов закон за хазарта, а не едно бързане
26 април 202408:45
Борисов: ГЕРБ е принципна партия – там, където плюем, не лижем след това
26 април 202409:33
Митов: ПП-ДБ търси кризисен PR, за да излезе от темата с пуделите, пачките и митниците
26 април 202408:16
Тома Биков възмутен как точно Желязков е бил атакуван
26 април 202408:29
Лена Бориславова: Вместо Желязков да действа, както трябва, служи на Борисов и Пеевски
26 април 202408:06
Божанков: Свалянето на Росен Желязков не е лично отмъщение
26 април 202408:30
Георг Георгиев: Отстраняването на Желязков е нескопосан опит за прикриване на същинските теми
26 април 202408:34
НА ЖИВО: Драгомир Драганов вече не е депутат, НС обсъжда промени в Закона за хазарта
26 април 202409:07
Доц. Ангел Кунчев обяви ще се въвежда ли извънредна епидемична обстановка в страната
26 април 202409:02
2019.03.28 | 09:16
За 20г. в Китай от 150 км максимална скорост след реорганизация на жп транспорта, достигат 320 км. При нас от 150 км за 30г. достигаме 50км., без никаква положителна прогноза, но затова пък имаме апартаменти с асансьор в хола, невъзвръщаеми кредити от КТБ. И това все от представителите на народ