"Агрион" пусна в продажба близо 28 хил. дка атрактивни земеделски земи

"Агрион" пусна в продажба близо 28 хил. дка атрактивни земеделски земи
1

„Агрион“, лидер в управлението на поземлени активи, раздвижи сериозно пазара на земеделска земя в страната. Компанията обяви за продажба близо 5 000 качествени и плодородни парцела, на цени, започващи от 300 лв./дка. Пълна информация за големината и местоположението на парцелите, които дружеството продава, може да се намери на сайта на компанията на адрес https://www.agrion.bg/bg/zemq/sellingform, на безплатния национален телефон 080011166  или на място, в офисите на „Агрион“.

От компанията отчитат огромен интерес към обявените за продажба парцели. „Най-силно е търсенето на наши терени около Шумен, Плевен, Бургас и Стара Загора“, казаха от „Агрион“. От там потвърдиха, че предлагат близо 28 хил. дка в над 700 землища в страната.

Кандидати за плодородната земя са крупни собственици на имоти, по-малки земеделски производители или арендатори. Традиционно най-много земеделска земя се купува от фермерите, които искат да окрупнят парцелите си и да разширят стопанствата си, твърдят брокери „В последните месеци се забелязва тенденция парцели да се купуват също така и от пчелари и производители, които се занимават с овощни градини“, споделиха от земеделското дружество.

Силен интерес към земята на „Агрион“ има и от инвеститори, които търсят подходящи терени, за да вложат свободните си средства. Все повече хора се отказват да държат парите си в банки, заради ниските лихви.  Те пренасочват спестяванията си в по-високодоходни инструменти, каквито са инвестициите в земеделска земя. Поземлените имоти се характеризират с ниска волатилност и слаб финансов риск. Цената на земята не се влияе от политически и икономически процеси и според експертите през следващите няколко години стойността й ще продължава стабилно да се покачва.

Покупката на земя може да донесе сигурни доходи на купувачите, ако впоследствие решат да я отдават под наем или аренда. Средната рента в България се увеличава всяка година и през миналата година е достигнала 48лв./дка. Сметките показват, че след покупката на земеделска земя и отдаването й под наем, тя носи на собственика поне 5% доходност, което е значително повече от средното за пазара.

Една от причините за силния интерес към земите на „Агрион“ е високото доверие, което компанията си е създала сред земеделските производители и арендаторите. Според национално представено проучване, проведено сред собствениците на земя, близо 80% от купувачите разпознават „Агрион“ като предпочитан и доверен партньор и предпочитат да сключат сделка със земеделската компания.

Земя от Агрион може да се купи и на разсрочено плащане, за период от 3 години, с минимално първоначално самоучастие. От подобна форма на плащане се възползват най-вече големите фирми, които купуват сериозно количество земя с цел да комасират имотите си, а също така и малките земеделски производители, които ще имат възможност да купят съседни парцели, без да им се налага да плащат накуп за парцелите. По този начин те могат да вложат свободните си пари в техника или по-качествени семена, което води до по-ефективно и модерно земеделие.

 

(платено съобщение)

1

Избори

Спорт

Коментари

  1. 2019.08.19 | 18:29

    Защо компанията разпродава активи носещи сигурна печалба?
    Промяна в законодателството прозира тука.

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.