Forever 21 поиска защита при фалит

Forever 21 поиска защита при фалит Getty Images
0

Американската модна верига Forever 21 подаде молба за защита от кредитори по глава 11 от закона за фалитите в САЩ, предадоха световните агенции. Преди време много популярна сред пазаруващите тийнейджъри, компанията стана жертва на бързото си разрастване и променените вкусове на потребителите.

Частната компания, с няколко магазина и в България, съобщи, че ще затвори близо 180 обекта в САЩ. Към момента на подаването на молбата Forever 21 поддържаше около 800 магазина в света, включително над 500 в САЩ.

Компанията обяви, че ще се съсредоточи върху това да увеличи възможно най-много стойността на американските си магазини и да затвори някои международни локации. Форевър 21 планира да закрие повечето си обекти в Азия и Европа, но ще продължи да работи в Мексико и Латинска Америка.

"Решенията за това кои местни магазини ще затворят ще продължат да бъдат взимани в очакване на резултата от продължаващите разговори с наемодателите", се посочва в комюникето на веригата. "Въпреки това според нас значителен брой от тези магазини ще останат отворени и ще работят, както обикновено, като не очакваме да излезем от по-големите пазари в САЩ", според комюникето.

Forever 21 се присъединява към Barneys New York и Diesel USA в нарастващия списък на търговци на дребно, на които се налага да потърсят защита при фалит, опитвайки се да се справят с онлайн конкурентите.

Броят на компаниите, изпитващи сериозни затруднения, потвърждава, че търговците на дребно преминават през криза. По-рано през тази година компании от сектора, листвани на борсата, обявиха, че ще затворят 8558 магазина и ще отворят 3446 магазина, според компанията за глобални проучвания Coresight Research.

През 2018 година цифрите сочеха 5844 затворени магазина и 3258 отворени. Coresight очаква затворените магазини да достигнат 12 000 в края на 2019 година.

Forever 21 е основана през 1984 година и заедно с т. нар. вериги за бърза мода като H&M и Zara се ползваше с голяма популярност сред младитe клиенти. Популярността им се увеличи особено през Голямата рецесия, когато пазаруващите търсеха изгодни сделки за модни предложения.

През последните две години обаче бързата мода вече не е толкова популярна. Младите клиенти загубиха интерес към дрехите, които се "хвърлят на боклука" и се ориентираха към еко продукти, както и към предложения за дрехи под наем и втора ръка.

0

Избори

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.