-
17 юли 2019 13:45
- 327
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
Феноменален Григор прегази Алкарас и е на полуфинал!
11-те на Пирин (Благоевград) и Етър
Григор Димитров пред Sportal.bg: Доволен съм, че успях да поддържам високо ниво през целия мач
Левски ще търси продължаване на позитивната серия в най-старото столично дерби
Алкарас: Григор ме накара да се чувствам като 13-годишен
Христо Ценов и Теди Буков пред Sportal.bg - за Sofia Eagles, Везенков и бъдещето на клуба (част I)
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.
Добави коментар
Водещи новини
Акад. Денков: Дневният ред на обществото зависи от президента
29 март 202412:10
Габриел: От полза на държавата е да няма безвремие
29 март 202411:05
Радев за разговорите за служебен премиер: Когато изборът е лимитиран, той не може да доведе до най-добрия резултат
29 март 202411:09
Петкова: Проектът се нарича "Балкански поток", не "Турски", а обвиненията на ПП-ДБ са жалки брътвежи на едни безсилни хора
29 март 202411:08
ПП-ДБ обвиниха Бойко Борисов, че с "Турски поток" е осигурил старта на войната в Украйна
29 март 202410:38
Напрежението между "Възраждане" и Манол Пейков от ПП-ДБ в зала се пренесе в кулоарите на НС със зверски обиди
29 март 202409:35
Заместник-омбудсманът обясни защо е подала оставка
29 март 202410:06
Съдът отложи делото за оспорения резултат на изборите в столицата за 26 април
29 март 202411:27
Взрив в най-голямата петролна рафинерия в Румъния
29 март 202411:18
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.