-
17 юли 2019 13:45
- 327
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
Арда 1:1 Крумовград
Пирин засили Етър по урвата към Втора лига
Разглобяването на “Армията” продължава, ето как изглежда стадионът отвътре (видео)
Феноменален Григор прегази Алкарас и е на полуфинал!
"Контра": Кой измежду Арсенал, Ман Сити и Ливърпул ще бъде на върха в Премиър лийг след дербито на "Етихад"
Тази нощ отново няма да се спи заради Григор
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.
Добави коментар
Водещи новини
С три закона за 10 минути: депутатите набързо уредиха въпроса с това как се става служебен премиер
29 март 202415:05
Зам.-председателят на Сметната палата: Съпругата ми не е спала от месец при мисълта, че може да стана премиер
29 март 202416:33
Петър Чобанов: Всеки един от нас трябва да се съобрази с крайното решение на президента
29 март 202413:34
Андрей Гюров: Президентът трябва да намери балансирано решение в този момент
29 март 202414:42
Посланикът на САЩ у нас: Разочаровани сме, че усилията за съставяне на правителство бяха неуспешни
29 март 202416:30
От СГП опровергаха АКФ за съдия Немска и вдовицата на Нотариуса
29 март 202417:08
Сигнал за бомба в столичен мол
29 март 202415:25
Моторист пострада при катастрофа в Софийско
29 март 202415:34
Плажът във Варна се напълни
29 март 202415:31
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.