Има ли живот след брака, разкрива "Пещерска"

Има ли живот след брака, разкрива "Пещерска"
3

Според официалните данни на НСИ за 2018 година броят на сключените бракове се увеличава. Те са общо 28961 - с 368 повече спрямо предходната година (28593 през 2017 година и 26803 през 2016 г.). Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са сред населението в градовете. Най-много са сватбите в София през 2018 година, следвани от Пловдив и Варна.

Увеличаването на кандидатите за младоженци се потвърждава и от кампанията на "Пещерска"- "Просто кажи "ДА". Сватбеният конкурс, превърнал се в традиция, за четвърта поредна година събира историите на различни двойки на специална уеб-платформа www.justsayyes.bg. Целта е да се подкрепи създаването на семейство с официален съюз и празненство. Три от двойките, които планират сватба в периода 26 август – 31 декември 2019, имат възможност да спечелят по 5000 лв., фото и видео заснемане и алкохол за цялото тържество. Те трябва да разкажат по оригинален начин как си представят сватбата, как са се запознали и защо са се решили да официализират любовта си. В предходните три издания на инициативата бяха регистрирани общо 1914 сватбарски двойки като желаещите се увеличават всяка следваща година, отчитат организаторите. За първи път, откакто се провежда конкурса „Просто кажи ДА“, организаторите ще акцентират върху това, че „има живот след брака“. Те представят специални интервюта с две от двойките-победители в предходните издания, които споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това. Техните истории може да гледате тук и тук. На сайта могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.

Статистиката на подадените истории от миналата година показа, че любовта онлайн не е мираж и все повече хора се намират именно през социални мрежи или приложния за запознанство. Друга интересна тенденция е, че голяма част от кандидатите искат да се оженят след като са били обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

"Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа. Радваме се, че имаме възможност отново да подкрепим три двойки да създадат семейство.", споделят организаторите.

3

Избори

Спорт

Коментари

  1. 2019.07.19 | 11:51

    http://bit.ly/2xXuvhE

  2. 2019.07.19 | 11:18

    има, има - чрез светло пиво към светло бъдеще.

  3. 2019.07.19 | 10:43

    има има и е доста хубав и спокоен

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.