Три дни, които промениха София завинаги. A to JazZ завинаги!

Три дни, които промениха София завинаги. A to JazZ завинаги!
1

Еуфория. В големи дози. При това изпитана от най-големите имена в съвременната джаз музика. Такова чувство предизвика гледката на десетки хиляди пред сцената на A to JazZ 2016, осветени от залязващото зад Витоша слънце.



Като че ли всичко в този уикенд беше като по поръчка, дори времето, но организаторите смятат, че това е заслужен късмет – „Правим всичко с много любов и грижа към детайлите, а когато правиш нещата по този начин, няма как всички сили да не са на твоя страна. Благодарен съм!“, заяви Петър Димитров минути след края на фестивала.



А какво споделиха големите звезди? Те го казаха още на сцената – „Чувствам се невероятно. Върнах се в дните, в които за последно свирих пред толкова много хора. В дните, когато Prince беше до нас на сцената. Тук имате нещо специално.” – Nik West закри петъчната вечер и остана в историята на A to JazZ. Над пет минути Южен парк 2 беше огласян от викове за бис.



Във втория ден беше шоуто на Dianne Reeves, носителка на цели 5 награди Грами: „Пътуваме из целия свят и никога не знаем какво да очакваме, посещавайки ново място. За първи път сме тук в София, но определено няма да е за последен. Не сме и предполагали какво имате тук. Каква красота, каква публика! По време на концерта два или три пъти ни прекъсваха, за да съобщят за изгубени деца и останах със смесени чувства. Не знам кое е по-хубаво – това, че водите децата си на подобни събития или това, че бяхте толкова запленени от изпълнението ни, че забравихте за тях (смее се).“



Последната вечер беше изцяло за Branford Marsalis квартет и Kurt Elling, които представиха чисто новия си общ проект „Upward spiral” и съдейки по реакциите на публиката, адаптацията на „Practical Arrangement“ ще се върти в много домове в близките дни.



В трите дни на A to JazZ 2016 много български групи представиха своите авторски проекти – Akaga, Petya Dankova, Imagine Band, Brass Association Big Band Funkallero, Classic in the Jazz, The Golden Project, а допълнителен нюанс внесоха френско-полската Avenue и бийтбокс саксофониста от Чикаго Derek Brown.



Как изглеждат цифрите: по официални данни през фестивалната зона са минали над 30 000 души, което е ръст с близо 30% спрямо A to JazZ 2015.

Така събитието се превърща в един от най-обичаните фестивали в България и един от най-интересните в Европа. Точното място, точната концепция и подкрепата на Фондация Америка за България, Столична община и Министерство на културата се оказват правилната комбинация.

До нови срещи на A to JazZ 2017.

1

Избори

Спорт

Коментари

  1. 2016.07.28 | 21:08

    Два дни Каварна Рок, които промениха България завинаги!!!

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.