Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

  • 12 ноември 2019 13:49

  • 506
  • 0
Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето
©

Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка, е представена на корица и във водещото интервю на последния брой на списание The European Financial Review. Тя е първият български банкер, който престижното международно бизнес издание интервюира, а във фокуса му досега са били водещи политици, представители на бизнеса и обществени фигури като настоящият президент на Франция Еманюел МакронЕманюел МакронЕманюел Макрон е роден на 21 декември 1977 г. в град Амиен. Той е най-младият президент на и мениджъри от водещи европейски банки. Англоезичното издание достига до аудитория от над 300 000 топ мениджъри, предприемачи и инвеститори от цял свят.

Материалът на The European Financial Review със заглавие „Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето“, е посветен на динамиките в българската банкова система и на предстоящото обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос България, което се очаква да бъде финализирано на 18 ноември 2019 г.

За изданието Петя Димитрова споделя: „Още преди години ние в Пощенска банка създадохме и приложихме на практика устойчива стратегия за дигитализация, осигуряваща максимална гъвкавост и иновативни услуги, които напълно да отговарят на динамичното ежедневие на клиентите. Искаме да създадем за тях най-доброто customer journey (потребителско изживяване), базирано на индивидуалните им потребности, и сме убедени, че успяваме – нивото на удовлетвореност на клиентите ни расте… В Пощенска банка постоянно инвестираме в иновации, защото те създават добавена стойност към цялостното потребителско изживяване, установяват още по-добра връзка между банката и клиентите ѝ“, заявява пред медията Петя Димитрова и допълва: „В нашата банка държим на връзката, която имаме с клиентите си. Стремим се да бъдем близо до тях, да разбираме техните нужди и да им осигуряваме най-подходящите банкови решения. Предлагаме им една по-дигитална и комплексна банкова услуга, която обединява предимствата на онлайн и офлайн банкирането. Поддържаме една от най-големите клонови мрежи в страната, за да осигурим личния контакт и консултиране, който клиентите в България все още търсят. Същевременно развиваме активно всичките си дигитални канали, защото те са основата на банкирането на бъдещето и клиентите ни ги използват все повече“.

В коментар по повод обединението с Банка Пиреос България тя изтъква, че то е ключов момент и за Пощенска банка, която утвърждава позицията си на една от системните банки в страната, както и за финансовия сектор в страната като цяло. „Сделката е поредна смела стъпка напред, която доказва стремежа ни да се развиваме и затвърждаваме лидерската си позиция и да създаваме най-доброто клиентско изживяване... Чрез консолидацията очакваме да се реализират синергии, т.нар. „икономии от мащаба“, които ще ни позволят да инвестираме още по-фокусирано в по-добро обслужване, повече иновации и най-модерните продукти. Това е процес, от който всички заинтересовани страни печелят“, подчертава Петя Димитрова.

Пълното интервю на Петя Димитрова в престижното издание може да прочетете тук, а в превод на Медия центъра на Пощенска банка.

 

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
506 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини