Huawei отново предоставя на всички свои клиенти в България до 50% отстъпка за смяната на дисплей на мобилно устройство

Huawei отново предоставя на всички свои клиенти в България до 50% отстъпка за смяната на дисплей на мобилно устройство Huawei
3

Huawei стартира нова сервизна кампания в България от 15 август, която продължава до средата на месец септември. В този период всеки притежател на Huawei телефон може да подмени счупен или дефектен дисплей с отстъпка до 50% без допълнителни разходи.

Счупен или пукнат екран или повредена батерия са едни от основните проблеми, с които ежедневно се сблъскват потребителите на мобилни телефони. Това обаче не е валидно за потребителите на Huawei телефони, които могат да се възползват от специалната Huawei Care сервизна услуга в периода 15 август – 14 септември.август14 септември 

В днешно време за всеки потребител е важно личните му данни да са защитени, дори когато оставя телефона си в сервиз. Huawei предоставя точно такава услуга с Huawei Maintenance Mode (можете да го откриете в приложениeтo HiCare), която гарантира, че никой няма да има достъп до личните ви данни.

С новата сервизна кампания, Huawei дава възможност освен предоставянето на нов дисплей, потребители да подменят и батерията на своя смартфон. Тази услуга важи за определени модели, за които можете да получите справка в оторизирания сервизен център на Huawei.

Новата сервизна услуга за до 50% отстъпка за извънгаранционна смяна на дисплей важи за избрани ключови модели на Huawei: P20, P20 Pro, Mate 20 lite, P20 lite, Mate 20 Pro, P Smart 2019 и моделите от Y серията – Huawei Y6, Y5, Y7 Prime 2018, Y7 2019, Y6 2019.

Можете да проверите отстъпката, която ще получите при подмяна на счупен екран, тук: https://consumer.huawei.com/bg/support/screenreplacement/ На този сайт можете да откриете и всички подробни условия на промоцията.

Всеки потребител може да се възползва от сервизната промоция като лично посети оторизирания Център за обслужване на клиенти на Huawei в София на ул. „Леге“ N6. Там всеки може да получи съвет или помощ за своето Huawei устройство всеки делничен ден от 9.00 до 18.00 часа. Може също така да разгледа актуалните продукти на компанията и дори да изпие безплатно кафе.

Друга възможност е и в рамките на кампанията да заявите услугата „От врата до врата”, с която може да се поръча куриер за сметка на Huawei на тел. 080018818, след което ремонтираното устройство ще бъде върнато обратно на посочен от клиента адрес.

Huawei напомня и за протичащата до края на годината сервизна кампания, от която можете да се възползвате всеки последен четвъртък и петък от всеки месец, която дава 50 лева отстъпка от всеки извънгаранционен ремонт и безплатен протектор за дисплей при извършен ремонт. Подробна информация за нея също може да се намери на официалния сайт https://consumer.huawei.com/bg/support/.

(платено съобщение)

3

Избори

Спорт

Коментари

  1. 2019.08.14 | 23:26

    Huawei i ni6to drudo, ne si habete parite za amerikanski boklutsi

  2. 2019.08.14 | 20:37

    Верно хортуваш.

  3. 2019.08.14 | 19:10

    Ай сиктир, бе. Рекламите вече на статии ги направихте.

  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.