11 млади български филм-мейкъри ще заснемат свои късометражни филми с Huawei P30 Pro

11 млади български филм-мейкъри ще заснемат свои късометражни филми с Huawei P30 Pro
0

Cinelibri и Huawei обявиха финалистите в първия кръг на Huawei Smartphone Film Festival, в който участниците трябваше да представят своите идеи за късометражни филми под формата на трийтмънт.

В този кръг взеха участие над 50 души с много разнообразни идеи и портфолио от реализирани проекти. Разглеждането на трийтмънтите и проектите на участниците беше истинско удоволствие за журито в състав Жаклин Вагенщайн, Крис Захариев, Стаси Айви, Крум Родригес и Лонгруи Циу, а избирането на финалистите – огромно предизвикателство. В крайна сметка журито допусна 11 вместо предвариелно обявените 10 финалисти, и окуражава всички участници да продължат развитието си в областта на кино изкуството.

Популярната киножурналистка Стаси Айви и член на журито сподели: „За мен беше много интересно да прочета всички трийтмънти на участниците в конкурса, тъй като жанрово бяха много различни. Има за всеки по нещо и беше много трудно да изберем само 10, но в много от изборите си се покривахме с останалите членове на журито. Харесват ми истории с въображение, но в същото време с ясна структура и хубав финал, обичам да има изненади и послания. Винаги е важно добре да си представяш какво точно искаш да кажеш и как би изглеждало то на екран, така че нямам търпение да видя какво ще направят нашите финалисти.”

Сред основните теми, които под една или друга форма присъстваха в проектите, бяха човешките емоции и взаимоотношения в настоящия свят. Дали човешките ценности са се променили и в каква посока, по различен начин ли чувстваме и изразяваме любовта към близките си, смешни или тъжни са недоразуменията, в които прекалено динамичният ни свят може да ни забърка, харесва ли ни този свят, търсим ли негова алтернатива в друго време и реалност? Темите, които вълнуват младите български артисти, сами по себе си са изключително интересни, а с още по-голям интерес очакваме тяхната завършена интерпретация под формата на късометражен филм, заснет с Huawei P30 Pro.

На специален уъркшоп в Casa Libri, на който всички финалисти се запознаха лично с всички членове на журито, Крис Захариев сподели своя опит с видео възможностите на топ смартфона, както и ценни съвети за снимането в различни условия, при различни настройки и в различни формати. Останалите членове на журито посъветваха всички да запзаят историята си проста и фокусирана, за да предизвикат максимално въздействие върху зрителя. В следващия месец финалистите ще получат техническа и менторска подкрепа от Cinelibri и членовете на журито, а излъчените от него три най-добри филма ще бъдат показани за първи път пред публика на специална отворена прожекция в Дома на киното през юли.

Пълен списък с финалистите, които ще вземат участие във финалната фаза на Huawei Smartphone Film Festival:

Александър Геков

Димитър Мишев

Хара Нурин

Лидия Юлианова

Мартин Лазаров

Петя Башева

Петя Манчорова

Стефан Войводов

Тео Чепилов

Виктор Чулев

Мелиса Герганова

Детайли за инициативата, както и следващи публикации по темата как се прави един филм, можете да следена на сайта на медийния партньор АртАкция и във Facebook събитието Huawei Smartphone Film Festival.

 

(в материала има продуктово позициониране)

0

Избори

Спорт

Коментари

Напиши коментар

Водещи новини

Още новини

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.