„Папийонката” на Chevrolet не излиза от мода!

  • 20 ноември 2012 14:53

  • 2175
  • 0
„Папийонката” на Chevrolet не излиза от мода!
©

Папийонката” на Chevrolet не излиза от мода!

 

  • Емблемата с папийонката” на Chevrolet отбелязва своя стогодишен юбилей

  • Специални съвети как да съчетаете папийонката със своя гардероб

 

 

Папийонката, която винаги е била символ на най-висок престиж и майсторство в шивашкия занаят, се завръща триумфално в модните среди. Допълваща облеклото на обществени лидери и хора, чиито вкус диктува модата, папийонката винаги е добавяла особен, различен акцент в излъчването на този, който я носи. Марката Chevrolet, чиято фирмена емблема е известна под названието „папийонката на Chevrolet” е брилянтен пример в тази насока.

 

Изтънчената и изискана папийонка се завърна на сцената благодарение на екстравагантния стил сред хипстърите и някои представители на рап-средите. Този аксесоар винаги е заемал централна роля в облеклото, а първите сведения за него датират още от XVII век. Сега папийонката отново е във възход сред почитателите на американския колежански стил и лондонския ретро дух, които я съчетават по съвременен начин с вталени костюми от туид, жилетки, пуловери с шпиц деколте и лъснати до блясък обувки.

 

При марката Chevrolet златната папийонка заема гордо мястото си върху предницата на всеки автомобил на марката от 1913 година досега, което означава, че през 2013 година тя ще отбележи своя стогодишен юбилей. Съоснователят на компанията Chevrolet Уилям С. Дюрант, който дълго търси подходящ нов начин да обозначи своите продукти, открива перфектният графичен знак в мотива на тапетите в един парижки хотел и го пресъздава в емблематичната днес „папийонка” на Chevrolet.

 

Според друга популярна версия за произхода на емблемата, „папийонката” всъщност представлява стилизирано изображение на кръста върху швейцарския национален флаг, тъй като другият съосновател на компанията, Луи Шевроле, е роден на Коледа през 1878 година в швейцарския град Ла Шо дьо Фон.

 

Независимо от това коя от двете легенди е вярна, през изминалото столетие златната „папийонка” на Chevrolet се превърна в супермарка, позната по целия свят, която през изминалите 100 години се е появявала милиарди пъти върху автомобили, реклами и търговски брошури и каталози. Един век след първата си поява, днес златната „папийонка” на Chevrolet е легендарен символ също както и автомобилите, които продължава да краси.

 

"Търсете тази емблема," гласи надписът над „папийонката” в първата реклама на Chevrolet през 1913 година и оттогава насам клиентите на марката по целия свят правят именно това! През 2012 година, на всеки 6,5 секунди някъде по света се е купувал по един нов автомобил Chevrolet.

 

Нетрадиционен стил

 

"Уилям Дюрант определено е избрал запомняща се емблема за символ на своята марка," споделя Джeф Куин, изпълнителен директор на компанията T.M.Lewin - един от най-реномираните в света производители на бизнес-облекла и ризи. "Няма никакво съмнениепапийонката се носи, за да бъде забелязана."

 

Подобно на Chevrolet, основаната през 1898 година на историческата лондонска улица Джърмейн Стрийт компания T.M.Lewin може да се похвали с богати традиции и дълга история в областта на дизайна и производството на висококачествени продукти.

 

"Моят опит сочи, че папийонки най-често носят индивидуалисти с подчертана самоувереност," отбелязва Куин. "Папийонката може да бъде прекрасно допълнение към облеклото за хора, които желаят да се отличат сред тълпата в израз на своята индивидуалност. Когато преди време някой ме попита Връщат ли се на мода папийонките?", аз просто отговорих, че не съм забелязвал те да са излизали някога от мода!"

 

Възраждането на папийонката е съпроводено с възход на нетрадиционен стил в облеклото, при който се смесват различни стилове и елементи за постигане на извънредно индивидуален облик или просто за удоволствие с папийонки от релефни материи, тъкана вълна, коноп и дори деним.

 

"Връзването на перфектната папийонка отнема известно време," посочва изпълнителният директор на T.M.Lewin Джеф Куин. "Автентичната, правилно завързана папийонка никога не бива да е абсолютно симетрична. Големината на папийонката се определя от вида на възела, който никога не трябва да изглежда твърде съвършен. Перфектно завързаната папийонка следва да бъде умерено несъвършена, за да подчертае своята автентичност. По отношение на вида на материята и десена, папийонките за ежедневно облекло трябва да излъчват ярка увереност, докато изцяло черния или бял десен е елегантен избор за вечерното облекло," споделя още Куин.

 

Как да съчетаете папийонката в облеклото

 

Присъединявайки се към тържественото отбелязване на стогодишнината на емблемата на Chevrolet, дизайнерите на облекло на T.M.Lewin са създали специален наръчник със съвети за съчетаване на папийонката към наличния ви гардероб. Tе са създали и удобна и лесна за употреба инструкция в няколко стъпки, разкриваща изкуството за връзване на перфектната папийонка - с много възможности за индивидуален избор!

 

Черното се завръща в официалното облекло. Тясната папийонка е идеално допълнение към втален или изпълнен с италианска кройка костюм. Текстилните материи с едър повърхностен релеф ще придадат завършен и съвременен облик на цялостния ансамбъл.

 

Ежедневно облекло. В много от модерните офиси вече се гледа с добро око на малко по-небрежния стил. Най-лесният начин да изглеждате небрежно с папийонка е да не носите сако или блейзър. Съчетайте я с жилетка, пуловер или дори с кожено яке и джинси.

 

Направете впечатление. Следвайте семпло елегантен стил, съчетавайки цвета на папийонката с останалото в облеклото. Така например риза в синьо и златисто със синя или златиста папийонка.

 

Не сте сигурни как се връзва папийонка?

 

Следвайте тези прости стъпки за да постигнете винаги перфектен възел на вашата папийонка.

 

 

За марката Chevrolet
Chevrolet е водещата глобална марка на компанията General Motors с годишен обем на продажбите в размер над четири милиона автомобила в повече от 140 държави. Това е четвъртата автомобилна марка в света по отношение на обема на продажбите, както и един от най-бързо развиващите се в тази насока производители в автомобилната индустрия. Продуктите на Chevrolet се отличават с ярък дизайн, динамика, технологичен напредък и практичност. Едновременно с това те предлагат отлично съчетание от цена и качества. Основаната в Съединените американски щати от швейцарския емигрант Луи Шевроле през 1911 година фирма отбеляза своя вековен юбилей през 2011 година. Представянето на марката в Европа бе обновено през 2005 година и в момента тя разполага с 2 500 сервизни и продажбени центрове в Западна и Централна Европа. Актуалната гама на Chevrolet в Европа включва градския модел Spark, малките Aveo седан и хечбек, компактните седан и хечбек Cruze, семейния ван Orlando, SUV-модела Captiva, легендарните спортни модели Corvette и Camaro, както и електромобила с удължен пробег Chevrolet Volt. През 2012 година Chevrolet ще представи на пазара комби-версията на модела Cruze и седана от среден клас Malibu. Повече информация за марката Chevrolet можете да намерите в интернет на адрес  http://www.chevroleteurope.com или http://media.chevroleteurope.com.

 

 

За T.M.Lewin

Първият магазин на T.M.Lewin отваря врати на лондонската Джърмeйн Стрийт през 1898 година и оттогава досега марката T.M.Lewin се занимава неизменно с производството и продажбата на висококачествено мъжко и дамско бизнес облекло включително ризи, костюми и аксесоари. Компанията все още използва много от традиционните производствени методи и похвати, приложени за първи път от нейния основател Tомас Мейъс Лoин, а превъзходното качество на изпълнението, възможността за богат избор и разумната цена си остават основните движещи принципи за марката. Днес във Великобритания има 100 на брой магазини на T.M.Lewin и много други официални чуждестранни представителства в Европа, Сингапур и Австралия. www.tmlewin.co.uk


 


Последвайте канала на

Novini.bg
2175 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини